One Moment In Time 剎那永恆      Performed by Whitney Houston

 

Each day I live
I want to be a day to give the best of me
I'm only one, but not alone
My finest day is yet unknown

I broke my heart for every gain
To taste the sweet, I faced the pain
I rise and fall,
Yet through it all this much remains

 

我曾心碎
為品嘗甜美果實而奮戰,面對苦痛
屢仆屢起
經歷這一切,讓我獲得許多

I want one moment in time
When I'm more than I thought I could be
When all of my dreams are a heart beat away
And the answers are all up to me
Give me one moment in time
When I'm racing with destiny
Then in that one moment of time
I will feel, I will feel eternity

 

I've lived to be the very best
I want it all, no time for less
I've laid the plans
Now lay the chance here in my hands

 

Give me one moment in time
When I'm more than I thought I could be
When all of my dreams are a heart beat away
And the answers are all up to me
Give me one moment in time
When I'm racing with destiny
Then in that one moment of time
I will feel, I will feel eternity

 

You're a winner for a lifetime
If you seize that one moment in time
Make it shine

 

Give me one moment in time
When I'm more than I thought I could be
When all of my dreams are a heart beat away
And the answers are all up to me
Give me one moment in time
When I'm racing with destiny
Then in that one moment of time
I will be, I will be, I will be free,
I will be, I will be free


給我剎那永恆
當我表現得比我想像的更完美
當夢想的距離只在一個心跳之外
所有的答案全看我自己
給我剎那永恆
當我和命運賽跑
在那剎那永恆

我將會是自由的


你是一生的勝利者
如果你丈量這剎那永恆
讓它大放異彩


給我剎那永恆
當我表現得比我想像的更完美
當夢想的距離只在一個心跳之外
所有的答案全看我自己
給我剎那永恆
當我和命運賽跑
在那剎那永恆
我將感受到永恆的存在


我一直為了追求卓越而活
我要擁有全部,少一點都不行
我已做好計畫
此刻,機會就在我手上


我要剎那永恆
當我表現得比我想像的更完美
當夢想的距離只在一個心跳之外
所有的答案全看我自己
給我剎那永恆
當我和命運賽跑
在那剎那永恆
我將感受到永恆的存在

 


活著的每一天
但願是我能夠全心奉獻的一天
我是唯一的,但並不孤單
最美好的一日還未來到

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    theclass1965 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()